úterý 8. října 2013

Běhám, tedy jsem ...



Takový postřeh, který na mě vykoukl na internetech. Líbí se mi, protože bych skoro mohl s nadsázkou říct, že skvěle vystihuje co zažívám já, a co vy?


P.S. Děkuju Beatrixová, za inspiraci
P.P.S. Nepropaguju žádnou ze značek.

8 komentářů:

  1. Skvělé, silné, fakt to na tebe sedí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dikes Mirek :] Dojed zabehame spolem. Nebo spis to pivo

      Vymazat
  2. Bohuzel mozna bohu dik...nase prace je ve mestech..ale zase nase prace nam napomaha tomu zazit ty krasne hory ci jina mista na svete:]

    OdpovědětVymazat
  3. super videjko mám to úplně stejně Janossh

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo tesim se na duchod a na chaticku v alpach:D

      Vymazat
    2. Na důchod si počkáš-pěkně do fronty!Ještě tam nejsem ani já-TatA

      Vymazat

Každý komentář potěší