středa 16. dubna 2014

Hudba v uších

Poslední dobou jsem se dostal pod palbu dotazů co vlastně poslouchám za hudbu, když jdu do dlouhého výběhu a nebo, jak v poslední době převládá, do dlouhého bikového výletu. Nikdy to neumím moc specifikovat a tak vždy prohodím, že samé strašné cajdáky. Ať už to vlastně znamená cokoli.

Poslech hudby si dopřávám jen od aktivity, která trvá od dvou hodin a dýl. Osobně si myslím že při krátkém tréninku poslech hudby spíše odvádí pozornost a k závodu se nehodí už tím tuplem. Ale od dlouhých distancí, tam už je muzika skoro povinnou výbavou každého závodníka. Hudba mi pomáhá v krizích překonat sám sebe, v nekomfortní zóně se cítit třošičku lépe, odklonit myšlenky od bolavého kolene, či stávkujícího žaludku, či prostě jen zabavit mozek při monotónní námaze. Dobrá hudba mě dokáže skvěle vytáhnou ze všech problémů, když zrovna není po ruce nějaký závodník, parťák nebo prostě někdo.




V Anglii jsem propadl kouzlu Spotify. Je to jednoduchý systém pro legální poslech hudby, za drobný měsíční poplatek si můžu poslouchat co chci jak dlouho chci, a když vím že nebudu mít připojení na internet mohu si hudbu stáhnout do počítače či mobilu. Podle toho co od hudby očekávám jsem si založil různé playlisty, které podle tempa a nálady pouštím.

Moje nejoblíbenější songy, které mě stále baví.


Seznam neustále doplňuju, to co mě nebaví odstraňuju. Pokud máte taky nějaké své oblibené písničky, tak šup s něma do komentářů, rád se nechám inspirovat. Tak ať to šlape...


5 komentářů:

  1. Ahoj hochu,zkus TV-Šlágr!TatA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys nebyl muj Tata..tak bych napsal ze ses zblaznil..:D

      Vymazat
    2. Ovsem pozor.. Kdyz je mi min veselo, TV-slagr, to je jistota:)... Tam temer kdykoliv je neco tak neskutecne silenyho.. ze se ze srdce zasmeju a pak ten okolni blazinec vidim jako "v poradku"..:)
      Clovece, ja ani na tech nejdelsich muziku nemam.. Bral jsem obcas drive drive.. na pas do fitka.. Ale kdyz jsem potom zvladnul ubehnout skoro maraton bez sluchatek na usich a cehokoliv jineho:).. tak muziku neberu.. Zkusil bych.. ale bojim se, ze by me neco prejelo, treba cyklisti:)..
      MSF!

      Vymazat
  2. Já při běhání poslouchám několik žánrů. Když je to fakt dlouhý výběh, začínám metalcorem, abych se nabudil. Pak mám fázi chill muziky a nakonec končím u jazzy a případně zběhnu zase k rocku, když potřebuji nakopnout. Jakožto bývalý bubeník mě navíc baví, když mi nohy pleskají mimo tempo písničky, takže z toho vznikají polyrytmy :D Tenhle způsob jsem objevil při přípravě, když jsem bydlel v destinaci chatky Máchovo jezero a od té doby praktikuji pravidelně. :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší